2013 m. balandžio 2 d., antradienis

Mylėkime savo draugus, o ne žudykime juos:) / Let's love - not kill our friends:)

" Jei nedėvėtum savo šuns.. prašau nedevėk jokio kailio." Charlize Theron
Vienintelis skirtumas tarp tavo 'geriausio draugo' ir gyvūnų nužudytų dėl jų kailių yra kaip mes su jais elgiamės. VISI gyvūnai jaučia skausmą ir kenčia kai medžiotojai ir fermeriai laužo jų kaklus ar dėl jų odos elektrošoku nužudo juos. Sužinokite daugiau iš PETA.org.
"Aš esu bėgikas, plaukikas ir dviratininkas, aš esu VEGANAS.
Tapimas veganu pavertė mane geresniu atletu, bet ne tik aš lengvesnis ir mažiau linkęs susižeisti, bet taip pat esu lengvesnis pasauliui, dėl savo veganiško gyvenimo būdo.. ir gyvūnams.., na, jie yra dalis mūsų pasaulio." Triatletas Rich Roll

"Štai kas lieka po tavo kailinių." Persia White
 "Aš esu Maureen Shea, ir aš esu VEGETARĖ. Gyvuliniai produktai neturi vietos sveikoje mityboje. Kaip bokso čempionė turiu palaikyti savo kūną geriausioje fizinėje būklėje. Kai nustojau valgyti mėsą, aš stipresnė, greitesnė ir..laimingesnė! Mano visas gyvenimas yra geresnis!"
Veganiškas gyvenimas duoda tau kai ką, dėl ko atsikelti rytais. Mėsos valgymas gali sukelti impotenciją.
 
 

 "Mylėk juos, nevalgyk jų." J.D.Fortune



 "Aš esu Tomas Higgenson ir as esu VEGETARAS. Yra lengva negalvoti kaip mėsa pasiekia mūsų stalą. Kažkas kitas nudirba už mus tą šlykštų, bjaurų purviną darbą, taigi tu nematai kaip kenčia gyvūnas. Jei myli gyvūnus ir nenori jų skriausti, geriausias dalykas yra sustoti juos valgyti. Tai lengva."
"Venk mados, kuri priverčia tavo odą slinkti."
 Vienam šalikui reikia septyniasdešimt penkių paukščių..
 Kai kurie žmonės myli mielus gyvūnus. Mes visi mylim gyvūnus.
 Nupirkti tvarte, parduoti skerdykloms.
 Gyvūnai nėra mūsų, kad valgytume, dėvėtume, bandytume ant jų ar tiesiog linksmintumėmės.

Kiekvienas turi galią išgelbėti gyvybę ar atimti ją kai jie renkasi valgį.

"Who are they, & who am I, that I should live, & they should die?"
"Kas esu aš ir kas yra jie, kad aš turiu gyventi, o jie mirti?" PETA Prezidentė Ingrida E.Newkirk
- PETA President Ingrid E.Newkirk


Dėkui Europos Sąjungai uždraudusiai baisią kosmetiką. FANTASTIŠKOS NAUJIENOS: bet kurie kosmetikos produktai ar ingridientai, kurie bandomi ant gyvūnų, nebegali būt parduodami Europos Sąjungoje! FANTASTIC NEWS: Starting today, any cosmetics product or ingredient that is tested on animals can't be sold in the European Union!
Juk neleistum savo vaikui rūkyti. Kaip ir rūkymas, mėsos valgymas padidina širdies ligų ir vėžio riziką.

Sparnai yra skridimui, o ne kepimui.
 
"Gerai jauskis savo pačio odoje ir leisk gyvūnams pasilikti jų pačių odą." Terrell Suggs
"Kovok su klimato pokyčiais keisdamas mitybą. Tapk veganu :) Pasirenkant bemėsį valgį, apsaugai aplinką nuo sunaikinimo, išgelbėji gyvūnus nuo pasigailėtino gyvenimo ir skausmingos mirties ir tai geriau tavo sveikatai. " Maggie Q
Saugokime planetą taupydami planetos vandenį. Žemiau pateikta kiek galonu reikia išgauti vienam svarui pomidorų ir jautienos ar pintai alaus.